10 Mayıs 2009 Pazar

ANKARA' DA DENİZ OLSA!

10 yorum:

Blue Bird dedi ki...

Düşüncelerin kaleme dökülüşü ve mutlu son çok güzel olmuş:)))

ix dedi ki...

Heeeey, okula yüzerek gitmek!

Esma Burcu Sereli dedi ki...

Teşekkür ederim Hazaaaaaann!!:)Evet içselleşmiş bi mevzu:)

He he!!Deniz yatağıyla da olabilir, yolda uyanmak!:)

Anonymous dedi ki...

deneme bir-kiii:)

Emre Varışlı dedi ki...

hey güzel olmuş :)

Esma Burcu Sereli dedi ki...

Sağol Emre!:)

Factotum dedi ki...

bir eymir var benden içerü....

bu susuzlukta deniz gibi geldiği oluyo dengesiz dingil algılarıma...

olabilen bişey yani

----sus sina

---peki

Esma Burcu Sereli dedi ki...

Yaaa komik misin sen!...:))))

Factotum dedi ki...

kendime komik gelmesem de normal ve sağlıklı bireylere göre komik olabiliyorum....evet oluyo gerçekten =D bir gün gelir ki ben de bana da komik gelmeye başlarım, işte o gün, işte tam o anda o eski -çatısı yanık- tren istasyonunun çatısında saçlarım çıkar tekrar, sarı sarı lüle lüle..işte o gün fairuz derinbulut...ve tam ardından esma "yeter üleeeeyn biloguma kustuğun !" der ve ben sarı sarı lüle lüle saçlarımı bir rejoice "yıka ve çık" reklamından fırlamışçasına, ahenk ilen alır da giderim...

-------sus sina!
-------hemen efenim =D

Esma Burcu Sereli dedi ki...

Ben öyle bişey demem ki..:)