8 Kasım 2008 Cumartesi

İ.H.S.A.H !


7 yorum:

Anonymous dedi ki...

hislerime tercüman oldun...çok beğendim...
aslında bize söyledikleri şey sakin,ama içlerinden geçen"salaktır",ama söyleyemezler..
ne zaman biticek bu durum ben en çok onu merak ediyorum
şero

Berşan Kayıkcı dedi ki...

uuy yeni çizim de koyarmış bloguna nermin bak.. sessiz sessiz .. ooh oh koy tabi.. yreim senin blogunu.. sessiz esmacık..

seksi semra hanım, tabtabi (:

srcl dedi ki...

hmm, bana kimse böyle demiyor artık.. çaba sarfetmek lazım demekki, bu çocuk sakindi içinden canavar çıktı diolar. mutluyum, hehe..

Esma Burcu Sereli dedi ki...

:))) Şerocum evet aynen alt metinde geçen sıfat "salak" tır aslında doğru..Evin en küçüğü olmayacaksın kardeşim şu hayatta..:) Yapıştı mı yapışıyo üzerine bir sıfat buluyorlar, ömür billah değiştiremiyorsun!:))

Esma Burcu Sereli dedi ki...

Vaay Srcl'me de bak sen yorum da yazarmış..Sessiz sessiz! he he he!:)))Evet sen sonradan kırdın kabuğunu!:))Başardın!!:))

Berşovskiiii!!:)))Acılarımla dalga geçmen hoş bişey mi?hııı? hııı?:)))))
Semra Hanımın "seksi" olduğu kadar sessizim işte ben de:)) Eee zaman geçiyor insanlar değişiyor!:))

inflack dedi ki...

berşanın yazacağını yazıp bir de agujugubugju yapacaktım ama kendisi benden hızlı davranmış. sağlık olsun. ellerine sağlık olsun.

Esma Burcu Sereli dedi ki...

Tanımadan sevdiğim İnflack :)),düşünüp de Berşan'dan önce yazamadıklarını veya yazdıklarını aldım kabul ettim :))..